ΕΝΤΟΣ ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΑΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΤΗΝ ΠΑΤΡΩΑ ΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΓΕΝΕΑΛΟΓΙΚΟΥ ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΠΟΥ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΕΞ΄ ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ ΤΟ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟ ΠΕΠΡΑΓΜΕΝΟ ΤΗΣ ΘΕΟΓΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΚΟΣΜΟΓΟΝΙΑΣ ΦΘΑΝΟΝΤΑΣ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΑΝΑΙΤΙΟ ΑΙΤΙΑ ΤΗΝ ΑΜΕΘΕΚΤΗ ΠΡΩΤΑΡΧΙΚΗ ΝΟΗΣΗ ΤΟΥ ΑΡΡΗΤΟΥ ΕΝΟΣ ΟΛΟΥ ΦΩΤΟΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΟ ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΑΚΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΤΗΣ ΣΚΕΨΗΣ ΤΟΥ ΓΙΑ ΣΥΝΕΙΔΗΣΙΑΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ. ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΑ ΤΗΣ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ Η ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΟΥ ΜΕ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΗΣ ΠΑΤΡΩΑΣ ΟΥΣΙΑΣ ΤΟΥ ΠΟΥ ΤΟΝ ΘΕΤΕΙ ΕΝΤΟΣ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗΣ ΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ ΤΟΥ. Ο ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΣ ΣΚΕΨΕΩΝ ΜΕ ΕΠΙΚΛΗΣΕΙΣ ΕΝΤΟΣ ΤΗΣ ΠΑΤΡΩΑΣ ΟΥΣΙΑΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΔΡΟΜΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΜΕ ΤΟ ΑΛΗΘΙΝΑ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΠΟΥ ΤΟΝ ΑΝΕΛΙΣΣΕΙ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΙΠΕΔΑ ΤΗΣ ΕΝΣΑΡΚΩΣΗΣ ΤΟΥ ΚΑΙ Ο ΜΟΝΟΣ ΔΡΟΜΟΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΒΓΑΖΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΥΝΕΙΔΗΣΙΑΚΟ ΘΑΝΑΤΟ ΤΗΝ ΛΗΘΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΤΟΠΟΘΕΤΕΙ ΣΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΗΣ ΥΠΑΡΞΗΣ ΤΟΥ. ΕΙΝΑΙ Ο ΜΟΝΟΣ ΔΡΟΜΟΣ ΑΝΑΚΤΗΣΗΣ ΤΗΣ ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗΣ ΚΑΙ ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗΣ ΣΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΟΥ ΟΡΑΤΟ ΚΑΙ ΑΟΡΑΤΟ. https://www.aitherikigrafi.
ΕΝΤΟΣ ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΑΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΤΗΝ ΠΑΤΡΩΑ ΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΓΕΝΕΑΛΟΓΙΚΟΥ ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΠΟΥ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΕΞ΄ ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ ΤΟ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟ ΠΕΠΡΑΓΜΕΝΟ ΤΗΣ ΘΕΟΓΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΚΟΣΜΟΓΟΝΙΑΣ ΦΘΑΝΟΝΤΑΣ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΑΝΑΙΤΙΟ ΑΙΤΙΑ ΤΗΝ ΑΜΕΘΕΚΤΗ ΠΡΩΤΑΡΧΙΚΗ ΝΟΗΣΗ ΤΟΥ ΑΡΡΗΤΟΥ ΕΝΟΣ ΟΛΟΥ ΦΩΤΟΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΟ ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΑΚΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΤΗΣ ΣΚΕΨΗΣ ΤΟΥ ΓΙΑ ΣΥΝΕΙΔΗΣΙΑΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ. ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΑ ΤΗΣ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ Η ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΟΥ ΜΕ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΗΣ ΠΑΤΡΩΑΣ ΟΥΣΙΑΣ ΤΟΥ ΠΟΥ ΤΟΝ ΘΕΤΕΙ ΕΝΤΟΣ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗΣ ΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ ΤΟΥ. Ο ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΣ ΣΚΕΨΕΩΝ ΜΕ ΕΠΙΚΛΗΣΕΙΣ ΕΝΤΟΣ ΤΗΣ ΠΑΤΡΩΑΣ ΟΥΣΙΑΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΔΡΟΜΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΜΕ ΤΟ ΑΛΗΘΙΝΑ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΠΟΥ ΤΟΝ ΑΝΕΛΙΣΣΕΙ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΙΠΕΔΑ ΤΗΣ ΕΝΣΑΡΚΩΣΗΣ ΤΟΥ ΚΑΙ Ο ΜΟΝΟΣ ΔΡΟΜΟΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΒΓΑΖΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΥΝΕΙΔΗΣΙΑΚΟ ΘΑΝΑΤΟ ΤΗΝ ΛΗΘΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΤΟΠΟΘΕΤΕΙ ΣΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΗΣ ΥΠΑΡΞΗΣ ΤΟΥ. ΕΙΝΑΙ Ο ΜΟΝΟΣ ΔΡΟΜΟΣ ΑΝΑΚΤΗΣΗΣ ΤΗΣ ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗΣ ΚΑΙ ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗΣ ΣΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΟΥ ΟΡΑΤΟ ΚΑΙ ΑΟΡΑΤΟ. https://www.aitherikigrafi.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου