ΒΑΡΟΥΦΑΚΗΣ: ΕΜΕΙΣ ΩΣ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟ ΔΕΝ ΕΛΕΓΧΟΥΜΕ ΤΗΝ Α.Α.Δ.Ε. – ΤΗΝ ΕΛΕΓΧΟΥΝ ΟΙ ΔΑΝΕΙΣΤΕΣ
Ο ΓΙΑΝΗΣ ΒΑΡΟΥΦΑΚΗΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΟΛΟΜΕΛΕΙΑΣ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΣΤΙΣ 2-12-2020 ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΙ ΠΩΣ Η Α.Α.Δ.Ε (ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΑΡΧΗ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΣΟΔΩΝ) ΕΛΕΓΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΑΝΕΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟ. ΕΠΙΣΗΣ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΠΩΣ ΓΙΑ ΑΝΑΚΤΗΣΗ ΕΘΝΙΚΗΣ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑΣ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΡΗΞΗ ΜΕ ΤΗΝ ΤΡΟΙΚΑ.
ΒΑΡΟΥΦΑΚΗΣ: ΕΜΕΙΣ ΩΣ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟ ΔΕΝ ΕΛΕΓΧΟΥΜΕ ΤΗΝ Α.Α.Δ.Ε. – ΤΗΝ ΕΛΕΓΧΟΥΝ ΟΙ ΔΑΝΕΙΣΤΕΣ
ΒΑΡΟΥΦΑΚΗΣ: ΕΜΕΙΣ ΩΣ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟ ΔΕΝ ΕΛΕΓΧΟΥΜΕ ΤΗΝ Α.Α.Δ.Ε. – ΤΗΝ ΕΛΕΓΧΟΥΝ ΟΙ ΔΑΝΕΙΣΤΕΣ
Ο ΓΙΑΝΗΣ ΒΑΡΟΥΦΑΚΗΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΟΛΟΜΕΛΕΙΑΣ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΣΤΙΣ 2-12-2020 ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΙ ΠΩΣ Η Α.Α.Δ.Ε (ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΑΡΧΗ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΣΟΔΩΝ) ΕΛΕΓΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΑΝΕΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟ. ΕΠΙΣΗΣ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΠΩΣ ΓΙΑ ΑΝΑΚΤΗΣΗ ΕΘΝΙΚΗΣ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑΣ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΡΗΞΗ ΜΕ ΤΗΝ ΤΡΟΙΚΑ.
ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΒΟΥΛΗΣ:
Δυστυχώς, κύριε Υπουργέ, δυστυχώς, κυρίες και κύριοι της Συμπολίτευσης, το νομοσχέδιό σας αυτό ουσιαστικά χαραμίζει αυτήν την τεράστια ευκαιρία. Το είχα πει και τον Σεπτέμβριο, αν θυμάμαι καλά, στη συζήτηση για την ψηφιακή διακυβέρνηση. Ο λόγος είναι ένας και απλός: Όλα στην ΑΑΔΕ. Όλα αυτά τα άρθρα στα οποία αναφέρθηκα πριν, τα μητρώα που χτίζατε, τα παραδίδετε στην Ανεξάρτητη -υποτίθεται- Αρχή Δημοσίων Εσόδων, την οποία δεν ελέγχετε, την οποία δεν ελέγχουμε ως Κοινοβούλιο, την οποία ελέγχουν οι δανειστές, που είναι ένα κομμάτι του ελληνικού δημοσίου που κάνει το ελληνικό δημόσιο να μοιάζει με ελβετικό τυρί, που ορίζεται, όπως ξέρετε πολύ καλά από τις τρύπες, που έχει, όχι από το τυρί του.
Δεν είναι ένα μητρώο σαν το Μητρώο Επιτηδευματιών Αλκοολούχων Ποτών, κάτι σαν μια γέφυρα, κύριε Υπουργέ. Μια γέφυρα θες να την χτίσεις, έχεις τα κονδύλια, αναθέτεις την οικοδόμησή της, τη μελέτη της σε μια εταιρεία, στην χτίζει, υπάρχουν κάποιες προδιαγραφές. Κανένα πρόβλημα. Εδώ είναι πολύ πιο σημαντικό το ζήτημα και πολύ πιο περίπλοκο. Έχει να κάνει με τη δημιουργία δικτύων και οικονομιών κλίμακας και οικονομιών σκοπού. Όταν αυτά, το «επιτελικό κράτος», έτσι όπως το λέτε, τα παραδίδετε, παραδίδετε ουσιαστικά τη ραχοκοκαλιά της νέας τεχνολογικής επανάστασης σε μία αρχή, η οποία είναι απολύτως εξαρτημένη από τους δανειστές και καθόλου ελεγχόμενη ούτε από εσάς ως Υπουργοί ούτε από εμάς ως Κοινοβούλιο, παραδίδουμε ουσιαστικά τις δυνατότητες για ανάπτυξη, την προοπτική για εθνική ανεξαρτησία και ασφάλεια, καθώς και την πρώτη διάσταση στην οποία αναφέρθηκα πριν, των ανθρωπίνων δικαιωμάτων των ατομικών δικαιωμάτων πάνω στις δικές μας πληροφορίες, πάνω στα δεδομένα της καθεμιάς και του καθενός Έλληνα πολίτη.
Το επιτελικό κράτος με αυτά που κάνετε σήμερα, που παραδίδετε στην ανεξάρτητη αρχή όλη αυτή τη σημαντική υποδομή -είναι σημαντική, καλά κάνετε και τη χτίζετε, αλλά όχι στην ΑΑΔΕ- αντί για επιτελικό κράτος θα καταλήξετε -έχουμε ήδη καταλήξει- το ελληνικό κράτος να είναι ένα θλιβερό φέουδο χωρίς καν φεουδάρχη. Ο φεουδάρχης δεν ξέρουμε καν πού είναι, είναι κάπου αλλού.
Καταλήγουμε, αντί για επιτελικό κράτος, κυρίες και κύριοι της Συμπολίτευσης και της Κυβέρνησης, σε επιτελικό παρα-κράτος, μεταμοντέρνο. Βλέπετε σήμερα εν μέσω πανδημίας τι σημαίνει αυτό, τι σημαίνει έλλειψη μιας πραγματικής εθνικής κυριαρχίας επί του δημόσιου λογισμικού. Ο καθένας κάνει ό,τι του καπνίσει, χωρίς διαφάνεια, χωρίς πρόγραμμα, χωρίς ένα σύστημα. Ανυπαρξία διαφάνειας στα δεδομένα και στο λογισμικό. Ελπίζω ότι θα γίνει μια συζήτηση την Παρασκευή για τα ζητήματα της πανδημίας, για τη χρήση των δεδομένων και για τα διπλά βιβλία που μαθαίνουμε από τον Τύπο ότι υπάρχουν και βλέπουμε τώρα να επιβεβαιώνεται και από κυβερνητικούς εκπροσώπους, μάλιστα στη βάση μητρώων και ψηφιακών δεδομένων που λίγο λίγο σκάβοντας ανακαλύπτουμε ότι έχουν παραχωρηθεί σε συγκεκριμένες εταιρείες με τρόπους για τους οποίους νομίζω ότι ούτε εσείς πρέπει να είστε ικανοποιημένοι.
Ποια μπορεί να είναι η εμπιστοσύνη του πολίτη σε ένα κράτος το οποίο έχει εκχωρήσει ουσιαστικά τη λαϊκή και εθνική και δημοκρατική κυριαρχία σε όλα αυτά τα εργαλεία και την εκχωρεί καθημερινά χωρίς πρόγραμμα, χωρίς σύστημα, χωρίς κάποια οργάνωση, σε διάφορους ιδιώτες που τελικά καταλήγουν στη Silicon Valley, σε κάποια εταιρεία που έχει όλα αυτά τα στοιχεία και για τον COVID 19 και για τα φορολογικά δεδομένα και τώρα σε λίγο θα έχει και για το λαθρεμπόριο χωρίς να ξέρουμε καν ποιος είναι αυτός ο οποίος είναι τελικά κυρίαρχος αυτών των δεδομένων;
Μέσα σε αυτό το πλαίσιο έχεις και μια κυβέρνηση που δεν της αρέσει να ακούει στο κλιμάκιο της προπαγάνδας, της επικοινωνίας της Πρωθυπουργού ότι είχαμε δεν ξέρω γω πόσες χιλιάδες κρούσματα και σου λέει «ωραία θα έχουμε λιγότερα κρούσματα, θα κάνουμε λιγότερα τεστ σήμερα».
Αυτή η διαδικασία, ξέρετε, φέρνει μαζί, παντρεύει την βραχυπρόθεσμη και τη μακροπρόθεσμη απώλεια. Η βραχυπρόθεσμη απώλεια είναι η απώλεια εμπιστοσύνης του πολίτη εν μέσω πανδημίας, η μακροπρόθεσμη είναι η απώλεια της δυνατότητας αυτού του κράτους να χρησιμοποιήσει τις νέες ψηφιακές υποδομές με έναν συγκροτημένο τρόπο, έτσι ώστε να χτίσουμε τη νέα τεχνολογική επανάσταση που ελπίζω να μην τη χάσουμε κι αυτή όπως χάσαμε τις προηγούμενες.
Κύριε Υπουργέ, σας έλεγα -και χαίρομαι που σας βλέπω ξανά- τον Σεπτέμβρη στο δικό σας νομοσχέδιο για την ψηφιακή διακυβέρνηση -το διαβάζω από τα Πρακτικά της Βουλής- τα εξής: «Είναι δυνατόν το φορολογικό λογισμικό να είναι εκτός νομοσχεδίου; Είναι δυνατόν το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης να μην έχει πρόσβαση στο πιο σημαντικό λογισμικό της χώρας και να παραμένει η ΑΑΔΕ εξαρτημένη από την τρόικα; Είναι δυνατόν να υπάρχουν εταιρείες στη Silicon Valley, που μπορούν να πατάνε ένα κουμπί και το Υπουργείο Οικονομικών να μην έχει πρόσβαση στα φορολογικά στοιχεία των πολιτών;».
Έχετε τη δυνατότητα, κύριε Υπουργέ, αυτή τη στιγμή να μου δεσμευθείτε ότι αυτά τα μητρώα που θα φτιάξετε, θα τα ελέγχετε. Εγώ πιστεύω ότι δεν έχετε γιατί θεσμικά δεν πέφτει κάτω από τη δική σας εποπτεία. Ούτε από τη δική σας ούτε από τη δική μας ως Βουλή. Πέφτει κάπου στο «ανάμεσα». Το «ανάμεσα» αυτό είναι το κενό στο οποίο φύονται η διαπλοκή, η αναξιοκρατία και η ψηφιακή αναποτελεσματικότητα.
Όσο για τους συναδέλφους του ΣΥΡΙΖΑ, θα σας το θυμίσω για άλλη μία φορά: Ελπίζω να μην ξεχάσετε ότι αυτή η μεταφορά εθνικής κυριαρχίας της ΑΑΔΕ στην τρόικα έγινε με τη δική σας ψήφο και με τη δική σας υπογραφή. Ελπίζω να κατανοείτε ότι η ανάκτηση αυτής της εθνικής κυριαρχίας πάνω σ’ αυτά τα ψηφιακά εργαλεία απαιτεί τη ρήξη με την τρόικα, την οποία εσείς δεν κάνετε και την οποία δεν σας ακούω να λέτε ότι…
ΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΤΕΘΕΙ ΣΤΟΝ ΑΡΕΙΟ ΠΑΓΟ ΜΕ ΑΡΙΘΜΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ 6199/2015 ΣΥΝΕΠΩΣ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΑΕΡΑ ΚΑΙ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΕΣ ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΨΗΦΟΘΗΡΙΑ.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α
ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΟΜΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ
Για την Ελληνική Κυρίαρχη Δημοκρατία έχουν κατατεθεί και κλειδωθεί τα ακόλουθα οικονομικά εργαλεία από τον Αρτέμη Σώρρα (*). Αυτά συνοδεύονται με σειρά αδιαμφισβήτητων και αδιαφιλονίκητων διαπιστευτηρίων και νομιμοποιητικών έγγραφων που επικυρώνουν την εγκυρότητα, γνησιότητα και ισχύ.
Έχουν γίνει όλες οι απαραίτητες νομικές και πρακτικές ενέργειες βάσει της Ελληνικής αλλά και της Παγκόσμιας νομοθεσίας, προς κάθε κατεύθυνση και προς κάθε άμεσα ή και έμμεσα σχετικό φορέα και έχει δοθεί ο απαραίτητος χρόνος για τυχόν ενστάσεις, απορρίψεις, αμφισβητήσεις κ.ο.κ.
Σε καμία από τις προτάσεις και σε κανένα από τα κατατεθέντα εργαλεία δεν έχει γίνει ουδέποτε οποιαδήποτε απόρριψη ή άρνηση οιασδήποτε μορφής από οιονδήποτε φορέα.
Αφού παρήλθε ο χρόνος των ενστάσεων και δεν υπήρξε καμία άρνηση, αυτό υποχρεωτικώς συνεπάγεται σε αποδοχή και οι πράξεις θεωρούνται τελεσθείσες, χωρίς δικαίωμα παρεμβολής από οιονδήποτε φορέα, οποτεδήποτε και με οποιονδήποτε τρόπο.
Τα εργαλεία και ο πλούτος που περιέχουν είναι πλέον εκχωρηθείσα περιουσία υπέρ των Ελλήνων, της Ελλάδος και του εν γένει απανταχού Ελληνισμού.
Συνοπτικά έχουν τελεσθεί οι ακόλουθες πράξεις και έχουν κατατεθεί τα ακόλουθα ποσά που είναι έτοιμα προς εκταμίευση:
1.0. ΠΟΣΟ ΕΞΑΚΟΣΙΩΝ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ($ 600.000.000.000) ΔΟΛΑΡΙΩΝ
ΑΜΕΡΙΚΗΣ είναι κατατεθειμένα σε κηδεμονευόμενο λογαριασμό σε τράπεζα του εξωτερικού και τα οποία επικυρώθηκαν από όλους τους εμπλεκομένους φορείς (US Treasury, US Treasury Offset Payments, US department of Transportation, ΔΝΤ, ΕΕ, ΕΚΤ, ΤΤΕ, Άρειο Πάγο, Ελληνικά Δικαστήρια και πολλές άλλες χώρες του εξωτερικού). Κατατέθηκαν για την εξαγορά του Δημοσίου Χρέους και τη χρηματοδότηση των νέων αναγκών.
1.1. Επιτόκιο : 0 %, (0,5 % προσωρινό επιτόκιο μέχρι την εξαγορά των δανείων από τους δανειστές: και μετά θα μετατραπεί σε 0 %. Τα έσοδα από τους σχετικούς τόκους θα διατεθούν και πάλι σε ταμείο για την Ελλάδα),
1.2. Αποπληρωμή : Μέχρι 100 χρόνια.
2.0. ΠΟΣΟ ΔΥΟ ΤΡΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ΤΡΙΑΚΟΣΙΩΝ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΡΙΩΝ (Ε 2.300.000.000.000) ΕΥΡΩ έχει κατατεθεί ως αίτημα του Αρτέμη Σώρρα ο οποίος ενέργησε για λογαριασμό των Αυτοχθόνων Ελλήνων που ζουν στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό, δυνάμει του Αμετακλήτου- Αορίστου χρονικά και με Μεταθανάτια ισχύ και κληρονομικό δικαίωμα Συμβολαιογραφικού Πληρεξουσίου, όπως αυτό έχει ανατεθεί από διάφορους Δήμους αλλά και Εκκλησιαστικούς Φορείς στην Ελλάδα και στο Εξωτερικό.
2.1. ΠΡΟΤΑΣΗ ΟΠΩΣ ΚΑΤΑΤΕΘΗΚΕ:
Να ληφθούν κεφάλαια από τα παράγωγα του πλούτου των Ελληνικών Κληρονομικών Ταμείων Διεθνούς Εξασφάλισης, που διατηρούνται καταχωρημένα στους ειδικούς Θεσμικούς Μητρικούς και Παράλληλους «Υπερκαλυμμένους λογαριασμούς» (OVER BALANCED) ή/ και «Κύριους λογαριασμούς» (GLOBAL MASTER CASH AND CHIPS ACCOUNTS - GMC & CA), ή / και τους «Διεθνείς Συγκεντρωτικούς Λογαριασμούς», (INTERNATIONAL COMBINED COLLATERAL ACCOUNTS ), στην Τράπεζα Ελλάδος καθώς και σε όλες τις υπόλοιπες εμπορικές τράπεζες ή άλλους οργανισμούς με έδρα την Ελλάδα και το εξωτερικό και που ελέγχονται από την Τράπεζα Διεθνών Διακανονισμών (BIS - Bank of International Settlements), την Παγκόσμια Τράπεζα (World Bank), Federal Reserve και τις κεντρικές τράπεζες των χωρών δια μέσου των γκρίζων/ μαύρων οθονών (Επίπεδο υψίστης ασφαλείας). Τα κεφάλαια αυτά είναι Δικαιωματικά, κατά τις Διεθνείς Συνθήκες, νόμιμη ιδιοκτησία του Κυρίαρχου Ελληνικού Έθνους, όπως αλλιώς είναι γνωστό ως «η Παγκόσμια Διευκόλυνση του Χρέους» (Global Debt Facility), με απώτερο σκοπό να δομηθεί χρηματοδότηση προς όφελος του Έλληνα Πολίτη, για μια βιώσιμη αναδιάρθρωση και αναπτυξιακή πολιτική, εξασφαλίζοντας έτσι τη σταθερότητα, την ασφάλεια και την αναγέννηση του Ελληνισμού στην Ελλάδα αλλά και το εξωτερικό.
Αφορά την κάθετη αειφόρο ανάπτυξη με έργα κοινωφελή και ανταποδοτικά μαζί με εξαγορά των κόκκινων δανείων επιχειρήσεων και νοικοκυριών για την Ελλάδα, Κύπρο και τον απανταχού Ελληνισμό.
2.2. ΕΓΓΥΗΣΗ ΚΑΙ ΒΑΡΗ:
Αρτέμης Σώρρας δέσμευσε ως εγγύηση αντίστοιχη περιουσία από το δικό του χαρτοφυλάκιο ούτως ώστε να μην επιβαρυνθεί με
ΚΑΝΕΝΑ ΒΑΡΟΣ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΑΙ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ .
2.3. ΕΠΙΚΥΡΩΣΗ:
Το αίτημα κατατέθηκε και επικυρώθηκε στους αρμόδιους φορείς (Παγκόσμιος Ελεγκτικός μηχανισμός, «ALPHA OMEGA STATION»,
World Bank, Federal Reserve, ITC, Consolidated Credit Bank LTD, UN, EU, ECB, IMF, Ελληνική Δημοκρατία, Άρειος Πάγος, USA & Ρωσία).
3.0. ΟΚΤΩ ΜΕΤΟΧΕΣ ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ , ΕΝΑΝΤΙ ΧΡΥΣΟΥ ΚΑΙ ΚΕΦΑΛΑΙΩΝ, Σ ΥΝΟΛΙΚΗΣ ΕΛΑΧΙΣΤΗΣ ΑΞΙΑΣ ΠΕΝΤΕ ΤΡΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ
ΠΕΝΤΑΚΟΣΙΩΝ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ (5.500.000.000.000) ΕΥΡΩ, οι οποίες έχουν μετατραπεί σε χρεωστικό ομόλογο με υποχρέωση της Εθνικής Τράπεζας, της Τράπεζας Ελλάδος και της Κεντρικής Τράπεζας της Ευρώπης. Η δωρεά αυτή φορολογήθηκε ήδη από το Ελληνικό Δημόσιο με φόρο ύψους Είκοσι επτά Δις. Ευρώ και το Υπουργείο Οικονομικών και το ΣΔΟΕ αρνήθηκαν να τα εισπράξουν.
3.1. ΕΠΙΚΥΡΩΣΗ:
Δ.Ο.Υ. Πατρών, Ελληνικό Κοινοβούλιο, Υπ. Οικονομικών, Πρεσβεία Γαλλίας, Ελληνικό Χρηματιστήριο, Ελληνικά Δικαστήρια.
( * ) ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ , διαθέτει ένα χαρτοφυλάκιο σημαντικών χρηματοοικονομικών εργαλειών, στο οποίο κάποια είναι ιδιοκτήτης και κάποια είναι νόμιμος δικαιούχος – διαχειριστής. Η διαχείριση αυτή προκύπτει από Ανέκκλητα πληρεξούσια, Αορίστου χρόνου, με Μεταθανάτια ισχύ και Κληρονομικό Δικαίωμα. Είναι ο μόνος δικαιούχος, μόνος αποφασίζων και μόνος υπογράφων. Όλες οι προτάσεις έχουν κατατεθεί ως φυσικό πρόσωπο ούτως ώστε να υπάρχει πλήρης διαφάνεια για όλες τις πράξεις, ενέργειες, συμβάσεις κ.ο.κ.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β
ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ
ΕΡΕΥΝΕΣ , ΕΛΕΓΧΟΣ ΚΑΙ ΜΕΛΕΤΕΣ
Για την μεταβατική περίοδο ευθύς μετά την ανάληψη της διακυβέρνησης από την "ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ " θα υλοποιηθούν τα κάτωθι:
Είναι προγραμματισμένο από τώρα, συγκεκριμένα από την κατάθεση που έχει γίνει υπέρ της Κυρίαρχης Ελληνικής Δημοκρατίας (στους Έλληνες ιθαγενείς πολίτες) των 600 δις δολαρίων από τις 28/ 09/ 2012 ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΜΕΣΗ ΕΚΤΑΜΙΕΥΣΗ ΕΥΘΥΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΛΗΨΗ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ «ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ» ΚΑΙ ΝΑ ΔΟΘΕΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΈΛΛΗΝΑ/ΔΑ ΠΟΛΙΤΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΓΕΓΡΑΜΜΕΝΟΣ/Η ΣΤΟΥΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥΣ ΚΑΤΑΛΟΓΟΥΣ ΤΟ ΠΟΣΟΝ ΤΩΝ 20.000 ΕΥΡΩ ΩΣ ΑΜΕΣΗ ΑΝΑΚΟΥΦΙΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗΡΙΞΗ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΝ ΤΑ ΕΡΓΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΘΕΙ ΥΨΟΥΣ 2,3 ΤΡΙΣ ΕΥΡΩ.!!!
Θα συσταθούν ειδικές επιτροπές οι οποίες θα αναλάβουν να ερευνήσουν, στη συνέχεια θα γνωματεύσουν και θα δομήσουν εμπεριστατωμένες και στοιχειοθετημένες προτάσεις με αδιαμφισβήτητες αποδείξεις οι οποίες θα κατατεθούν προς συζήτηση, απόφαση και θεσμοθέτηση από τα κρατικά όργανα.
Ι. ΘΕΣΜΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ - ΒΟΥΛΗ
1.0 Επιτροπές Έρευνας και Ελέγχου
2.0 Επιτροπές που θα δομήσουν μελέτες επίλυσης των ξεχωριστών θεμάτων, Ανάπτυξης και Ανασυγκρότησης της Ελληνικής οικονομίας και τη χάραξη της πολιτικής και πολιτιστικής γεωστρατηγικής,
3.0 Επιτροπές Θεσμοθέτησης των εγκεκριμένων αποφάσεων
ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΚΑΙ ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΟ ΣΩΜΑ
1.0 Επιτροπές Δικαίου & Πειθαρχικού
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ:
Ι. ΘΕΣΜΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ - ΒΟΥΛΗ
1.0 ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΣΤΟ ΝΑ ΠΡΟΒΟΥΝ ΣΤΑ ΚΑΤΩΘΙ:
1.1. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ:
1.2.1. Η Επιτροπή Ελέγχου Δημοσίου χρέους: Θα προβεί σε μια ενδελεχή έρευνα, για τον έλεγχο την αξιολόγηση και τη δομή του δημοσίου χρέους σε βάθος χρόνου, τόσου ώστε να αποδειχτεί στο σύνολο η αλήθεια, με την επικουρία ομάδας παγκοσμίως αποδεκτών εμπειρογνωμόνων ελεγκτών. Ο έλεγχος θα περιλαμβάνει χωρίς να είναι περιοριστικό, το πως δημιουργήθηκε το Δημόσιο χρέος, ποιοί ήταν οι δανειστές, με τι συμβάσεις δεσμεύτηκε το κράτος και η τήρηση αυτών, ποιός γνωμάτευσε και αποφάσισε επ' αυτών, θα πιστοποιηθεί εάν και εφόσον είναι απεχθές το χρέος, εάν τα χρήματα έφτασαν και πόσα έφτασαν στην Ελλάδα, πως τοκίστηκε το εκάστοτε δάνειο, ποιός διαχειρίστηκε τα χρήματα που λήφθηκαν, που επενδύθηκαν, η έκδοση/ ακύρωση των ομολόγων κ.ο.κ.
1.2.2. Επιτροπή ελέγχου για τη διαχείριση δημόσιου χρήματος από εσωτερικά όργανα ή εξωτερικά καθώς και το ρόλο των συμβουλευτικών, ελεγκτικών εξωτερικών, ιδιωτικών ή και κρατικών συμβούλων.
1.2.3. Επιτροπή ελέγχου για τη διαχείριση δημόσιας περιουσίας, γεωστρατηγικών περιουσιών, συμβάσεις (πώλησης, ενοικίασης, διαχείρισης, κατασκευής),
1.2.4. Επιτροπή ελέγχου για όλα τα Δημόσια Ασφαλιστικά ταμεία και όλων των άλλων ταμείων άμεσα ή έμμεσα σχετικών με αυτά, φανερών ή μυστικών, χωρίς να είναι περιοριστικό στα προαναφερθέντα, για τους ισολογισμούς, τις συμβάσεις, διαχείριση, παράπλευρες πράξεις με χρήση των κεφαλαίων κ.ο.κ.
1.2.5. Επιτροπή υπεύθυνη για τον έλεγχο των Τραπεζικών Ιδρυμάτων, λειτουργία, εγγυήσεις και βάρη, ,διαχείριση των κεφαλαίων και επενδύσεις που έγιναν απ' αυτά, συγχωνεύσεις, κεφαλαιοποιήσεις και ανακεφαλαιοποιήσεις, η μετοχική σύνθεση σε όλα τα επίπεδα μέχρι το τελικό φυσικό πρόσωπο για το 100 % της δομής, περιουσιακό χαρτοφυλάκιο, χρηματοοικονομικά εργαλεία που έχουν εκδοθεί από τις τράπεζες και προς ποιες κατευθύνσεις, λειτουργία και συμβάσεις με δανειολήπτες.
1.2.6. Έλεγχος για την λειτουργία, επενδύσεις, αξιολογήσεις, ενέργειες κτλ του Τ.Χ.Σ. , του ΤΑΙΠΕΔ καθώς και όλων των άλλων (τοπικών
εξωτερικών) ταμείων και φορέων που συστάθηκαν και που διαχειρίστηκαν Ελληνική Δημόσια περιουσία και όλων των σχετικών των εμπλεκομένων με αυτά.
1.2.7. Έλεγχος οικονομικών καταστάσεων, υποχρεώσεων, περιουσιακών στοιχείων, έλεγχος ταμείων, δομή μισθολογίων, κτλ όλων των Περιφερειακών γραφείων, Νομαρχείων και Δήμων.
1.2.8. Έλεγχος των εξοπλιστικών ταμείων και των ταμείων μυστικών κονδυλίων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου